Ny start

 Jag vet inte när jag uppdaterade bloggen senast? Väldigt länge sedan var det i alla fall.
Mycket har hänt sedan dess!

Vi har hunnit flytta till vår underbara drömlägenhet, en stor trea på 84 kvm. Både vi och alla djuren älskar den! Nu när vårsolen börjar värma så njuter vi alla av den stora inglasade balkongen.

Jag har fått ett heltidsjobb! Trivs så otroligt bra redan fast jag knappt har jobbat en månad! Kan bara bli bättre! Imorgon får jag lön för första gången på över ett år, har ju levt på csn och sen varit arbetslös i tre månader så de här pengarna är mer än välkomna kan jag säga!

Vi ser ljust på framtiden, planerar en resa tillsammans nästa vinter till värmen. Det är något som vi har drömt om sedan vi blev tillsammans och nu kan det äntligen bli så!

Jag har bestämt mig för att ta körkort! Känner mig supertaggad och glad :) Har redan börjat plugga lite teori fast att jag inte fått mitt körkortstillstånd ännu, men snart så! Hoppas det blir godkänt!

 Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0