Tidig morgon

Jag vaknade väldigt tidigt imorse. Klockan 03.15 närmare bestämt. Misstänkta kräkljud hördes ifrån vardagsrummet så jag gick upp för att se vem det var men hittade ingenting. Var antagligen hunden som nästankräktes.

Efter det var det omöjligt att somna om, jag tror att jag egentligen hade sovit klart!

Nu däremot är jag skittrött. Har mått illa hela morgonen och magen känns riktigt orolig. Har varit på toan tre gånger redan. Puh!

Det har inte kommit ut några nya jobb att söka ännu, inga trevliga mejl i inkorgen, det händer ingenting. Det står stilla! Det enda jag har planerat för idag är att hunden ska få en välförtjänt dusch. Vi får finbesök imorrn så då vill jag att hon ska lukta sommarblomster! Jag undrar om hon fattar vad som väntar för hon är ovanligt pipig?!

Nä, dags att ta tag i dagen. Skriver troligen igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0