Snömysigt bus!

Vilken härligt positiv energi man får av att vara ute i snön och busa! Med hund då, inte själv haha! Vi var nere på ängen i typ en timme och busade. Jag provade att gömma mig bakom träd och snacka om förvånad valp "Var tog matte vägen??". Men hon hittade mig varje gång :)

Igår bestämde jag och sambon att det bli nudlar ett tag framöver. Typ det billigaste man kan äta..... trist men vad ska vi göra liksom...? Hoppas på ett jobb snart så jag kan bidra med lite matpengar åtminstone. Hatar att det är så här, djuren går typ före oss just nu. Dem måste ju få mat liksom!

Mejlade min lärare förut och beskrev min situation, får se om hon svarar idag eller ej. Tycker det är så otroligt dåligt att jag inte ens har hört av henne. Skit! Deras fel att det blev så här och så kan dem inte ens lösa det :( Man blir ju så ledsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0