Nattfrosten vrider och vänder på rök i min mun

Herre, vilken pärs det är att duscha det lilla odjuret. Jag blir så stel av att stå med ryggen framåtböjd så länge som det krävs. Men nu är det över! Hon tappade massa massa päls!
Sen av någon anledning så får jag alltid för mig att städa hela badrummet efter att hon har duschats! Hmm... undrar varför?? Kaos! Skönt att spola av golvet och väggarna nedtill.
Nu ligger hon och sover gott vid mina fötter! Trött och slut.

Jag fick ett samtal nyss ifrån en vars barn jag har vart barnvakt åt några gånger. Hon hade fått höra att vi kanske ska flytta och var ledsen över det. Hon frågade om jag skulle vilja vara barnvakt nån kväll framöver och det vill jag sa jag. Måste ju ha pengar! Jag passade på att fråga om jag fick använda henne som referens fram över när jag söker jobb och det fick jag! Tackar!

Så nu då, sitter här, öm i ryggen, har varit vaken på tok för länge redan och det är typ 3 timmar kvar tills min älskade kommer hem.............vad ska jag hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0