Måndag

Idag är det måndag. En riktig tråkmåndag! Inte ens tvättstugan var ledig. Jag har inte gjort något vettigt alls idag! Var hos BM kl.10.30, det är det enda. Fick utskrivet samma minipiller som jag har ätit tidigare. Hoppas på att dem kommer funka bättre den här gången! Vi får la se!

Jag har inte hört något om jobbet heller. Hade hoppats på ett samtal ifrån honom idag men det blir kanske imorrn då, eller inte alls. Jag undrar om han ringer om jag inte får jobbet...? Håller tummarna iaf! Skulle vara så skönt om allt bara kunde ordna sig nu....

Till middag blir det ugnsbakad lax med potatis. Men det dröjer nog innan det blir middag för min kära sambo slutar 18 idag. Eller så lagar jag maten och äter själv, småkurrar lite i magen redan.
Nyfiken på att höra vad han säger när han kommer hem, surprise surprise liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0