Måndag igen då!

Ja nu var det några dagar sedan jag skrev nånting här på bloggen, men det spelar ju ingen större roll med tanke på att ingen läser den! Det är skönt, ingen direkt press!
 I helgen var jag och två goda vänner i Örebro och hälsade på en annan fin vän som bor och pluggar där. Vi hade verkligen en riktigt mysig helg där vi bara umgick och gjorde det vi kände för, det behövde jag! Ny positiv energi! Härligt!

 Idag var jag på en arbetsintervju, ett jobb jag sökt på deltid men med chans att vikariera och på så sätt få fler timmar. Det känns som att jag börjar om lite på ruta ett men känns ändå bra! Jobbet verkar väldigt utmanande och roligt! Håller tummarna! Efter det var jag på blodcentralen och lämnade blod för första gången. Det gick jättebra, sticket kändes lite men det var över så fort! Jag var lite rädd att jag skulle svimma efteråt men jag låg kvar typ tio minuter på britsen och vilade och sen fikade jag lite och ingenting hände. Vilket påminner mig, jag måste dricka lite mer vatten!
 Fick järntabletter som jag ska äta i 20 dagar också så att mina järnvärden inte blir för dåliga. Hoppas inte magen kommer paja! 

 Ikväll blir det lugn hemmakväll med lite dataspelande! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0