Lugn och seg morgon

Gick upp vid tio och nu sitter jag och smuttar lite kaffe. Har inget planerat på hela dan. Hoppas på att han ringer från jobbet jag sökte, var ju på intervju i fredags. Men min magkänsla säger nej, tror inte jag får jobbet. Vi får se! Hoppas iaf att han ringer!

Allt känns hopplöst just nu. Jag är så uttråkad över mitt liv. Vill bara att det ska hända nånting! Jag vill ha ett jobb, jag vill ha pengar, jag vill flytta, jag vill ha en rumsren valp, jag vill ha kärlek. Åtminstone en av sakerna skulle verkligen pigga upp mig just nu!
Jag längtar verkligen tills jag har alla dessa saker och kan planera livet! Det känns som att jag står och stampar på samma ställe nu. Stamp stamp stamp. Blääähä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0