Duktig

Till slut får man verkligen nog av att sitta på röven och lata sig. Jag tog tag i lite städning och fix.
Ugnen fick sig en välförtjänt omgång med svinto, mina armar är alldeles skakiga nu men rent blev det! Efter det tömde jag skåpet där vi förvarar tomglas, pant och sopor. Gjorde rent där och gick sedan med all tomglas och trasiga glas och krukor och slängde det. Passade på att gå ner till affären samtidigt och köpte lite grejer vi behövde.
Nu känns det bättre! Lite halvsvettig och darrig i armarna, jag lever!

Så ja, nu fattas bara att ta ut hunduslingen på en liten promis och sedan laga middag. Får se om karln är lika grinig idag som han var när han gick och la sig igår........suck alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0