Dagen

Jahapp, tänkte berätta lite vad jag har haft för mig idag. I brist på annat att skriva om typ, och i brist på annat att göra.
Jag sov till tio ungefär, då gick jag upp, utfodrade djuren och tog ut hunden lite snabbt.
Kom in och fixade lite frukost. Satte mig vid datorn en stund och kollade runt. Sen var det dags för hunden att gå ut igen. Därefter en mycket efterlängtad dusch, hade behövt göra det igår men jag orkade inte.
Efter duschen ringde en kompis, vi småpratade lite och bokade tågbiljetter till nästa helg. Sen var det dags för mig att ta tag i mitt jobbsökande så jag sökte 6 jobb. Igår sökte jag 5 så nu är vi uppe 11. Jag har gjort så att jag skriver ner varje jobb jag sökt på en lista så ser man hur många och vad man sökt.

Ja, det var väl det. Just nu sitter jag och dricker en kopp te och väntar på att sambon ska komma hem. Tog fram kyckling också som vi ska ha till middag.

Nu ringde mamma också och pratade lite.

Fan, jag känner mig helt apatisk just nu. Efter helgen har jag typ kännt mig tom och känslolös.
Inte så konstigt kanske.
Får se om det ändras med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0