Bortglömd

Hade nästan glömt att jag har en blogg! Märkligt. Idag har jag haft annat att tänka på antar jag.

Morgonen började med ett samtal från okänt nummer. Det var självklart från ett jobb jag har sökt! Imorgon blir det intervju kl. 14.00, känns fantastiskt och lite nervöst! Jag är inte så nervös för intervjun, däremot för själva arbetet. Känner mig osäker men det är väl för att det är så nytt.

Nästa samtal var från min älskade. Han hade nyheter om vårt blivande lägenhetsbyte! Allt rullar på nu, det går bra nu! Det verkar som att våran hyresvärd kommer godkänna det iaf. Dem saknade bara ett papper så det ska vi skicka in. Så nu håller jag tummarna för att den andra värden säger ja! Då blir det flytt första mars :)

Det känns som att jag har en varannan dag period, igår var en skitdag och idag verkar bli riktigt bra! Jag får middagsgäst senare också, längtar! Min fina fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0