Länge sedan!

Oj oj oj vilken tur att jag har noll läsare för nu var det fattigt med uppdatering på sista tiden! Sex dagar sedan jag skrev något nytt!

Den här veckan har jag jobbat lite timmar på ett ställe och igår erbjöd dem mig ett heltidsvik från och med Mars och ett år framåt. Sen hade jag sökt ett annat jobb, var på intervju i tisdags och blev erbjuden jobbet. Så nu står jag i valet och kvalet! Svårt. Jag skulle vilja veta om vi ska flytta först för att kunna bestämma mig men det verkar ju dröja... På fredag ska jag iaf provjobba eller typ besöka dem på det andra stället. Vi får se men det lutar mot det. 

Ja, vet inte vad mer jag ska skriva....orkar inte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0